Toegang

De verschillende niveau's waarop je behandelaars toegang geven tot de bedrijfsinformatie van de praktijk.

Beschikbaar voor Kliniek en Enterprise abonnementen.
Enterprise abonnementen hebben daarnaast toegang tot extra mogelijkheden.

Je kunt behandelaars verschillende niveaus van toegang geven tot de bedrijfsinformatie van de praktijk. Door een toegangsniveau in te stellen, kun je de toegang tot gevoelige informatie beperken en tegelijkertijd zorgen dat behandelaars de gegevens kunnen inzien die relevant zijn voor hun rol. Dit helpt om de privacy en veiligheid van bedrijfsinformatie te waarborgen.

Ga naar Instellingen → Apps → Toegang om de toegangsniveaus aan te passen.

De instellingen om de toegang aan te passen die de behandelaars tot de bedrijfsinformatie krijgen

Er zijn 4 verschillende niveaus van toegang. Standaard is het niveau ingesteld op Standaard. De 4 niveaus die je hebt om toegang te bepalen zijn:

  • Restrictief
    • Geen toegang tot bedrijfsinformatie
    • Geen toegang tot facturen
    • Geschikt voor behandelaars die alleen basistoegang nodig hebben zonder inzicht in bedrijfsgegevens of facturatie
  • Standaard
    • Geen toegang tot bedrijfsinformatie
    • Toegang tot facturen
    • Geschikt voor behandelaars die facturen moeten inzien of beheren, maar geen andere bedrijfsinformatie nodig hebben
  • Bedrijfsinformatie
    • Toegang tot niet-financiële bedrijfsinformatie
    • Toegang tot facturen
    • Geschikt voor behandelaars die betrokken zijn bij operationele processen en facturatie, maar geen inzicht nodig hebben in financiële overzichten
  • Bedrijfsinformatie en omzet
    • Toegang tot bedrijfsinformatie, inclusief maandomzetten
    • Toegang tot facturen
    • Geschikt voor behandelaars die volledig inzicht nodig hebben in zowel operationele als financiële aspecten van de praktijk

Mocht je een aanpassing hebben gemaakt in het toegangsniveau, druk je op Opslaan om de bewerkingen toe te passen.