Recalls

Met recalls volg je patiënten eenvoudig op nadat ze zijn uitbehandeld.

Met recalls volg je patiënten eenvoudig op nadat ze zijn uitbehandeld. Flux stuurt automatisch een persoonlijk e-mailbericht vanuit jouw praktijk om te informeren hoe het met de patiënt gaat en of er behoefte is aan verdere ondersteuning.

De recall wordt ingesteld door de behandelaar bij het afsluiten van het behandeltraject. Zo blijft de patiënt ook na afronding van de zorg in contact met de praktijk, en behoud je waardevol inzicht in herstel en tevredenheid.

Tijdens de laatste behandeling van een traject kan de behandelaar een recall instellen via het tabblad Communicatie.

Een recall instellen:

  1. Klik op + Nieuwe recall

  2. Stel de gewenste tijdsduur in voor het verzending (e.g. 3 of 6 maanden)

  3. Bevestig de recall

Alle geplande recalls verschijnen automatisch op het homescreen onder het onderdeel Recalls.

Het recall overzicht als er geen recall voor een patiënt is ingesteld

Om toegang te krijgen tot de recalls, ga naar Instellingen → Recalls door op het tandwiel in het linkermenu te klikken en selecteer Recalls onder Communicatie.

Gebruikers met de rol Eigenaar (beheerder) kunnen de praktijk recall toevoegen, verwijderen of de details van een de recall aanpassen.

Om een recall toe te voegen:

  • Klik op + Recall toevoegen
  • Vul de volgende gegevens in:
    • Kies of de e-mail wordt verstuurd vanuit de praktijk of vanuit de hoofdbehandelaar
    • Voeg de inhoud van de recall toe met de teksteditor
    • Voeg eventueel een link toe, e.g. naar de online planomgeving
  • Klik op Opslaan
  • Activeer de recall bovenaan de pagina

De recall is nu actief en kan nu worden gebruikt om automatisch te verzenden volgens het ingestelde termijn.

Op de recallpagina kan de praktijkrecall worden aangepast, maar dit is alleen mogelijk voor beheerders. De wijzigingen worden direct toegepast op toekomstige verzendingen.