Patiënt recalls
Aan het einde van een behandeltraject ontvangt de patiënt automatisch een e-mailbericht vanuit de praktijk, waarin gevraagd wordt naar het welzijn van de patiënt en of er behoefte is aan verdere ondersteuning. De recall wordt door de behandelaar ingesteld tijdens de laatste behandeling van het behandeltraject.Om patiënten beter te volgen, wanneer patiënten uitbehandeld zijn, biedt Flux de mogelijkheid aan om patiënten geautomatiseerd te e-mailen met een standaard eigen praktijk bericht.
Om toegang te krijgen tot de recalls, ga naar Instellingen → Recalls door op het tandwiel in het linkermenu te klikken en selecteer Recalls onder Communicatie.
Beheerders kunnen de praktijk recall toevoegen, verwijderen of de details van een de recall aanpassen.
Om een recall toe te voegen:
- Selecteer of voer de volgende informatie in:
- Stuur vanuit de praktijk of vanuit de hoofdbehandelaar
- Voeg inhoud van de recall toe met de text-editor
- Voeg de link van bijv. de online planomgeving toe
Klik op opslaan
De recall is nu aangemaakt en dient bovenaan de pagina geactiveerd te worden.
Recalls kunnen voor de patiënt worden ingesteld via het tabblad Communicatie. Klik op + Nieuwe recall en stel de gewenste tijdsduur in voor het versturen van de recall. Alle geplande recalls zijn terug te vinden op je homescreen onder Recalls.
Op de recallpagina kan de praktijkrecall worden aangepast, maar dit is alleen mogelijk voor beheerders.