Locaties
Stel locaties in waar patiënten terechtkunnen voor afspraken of behandelingen.Beheer de fysieke locaties waar patiënten terechtkunnen voor afspraken of behandelingen. Deze locaties ondersteunen planning, routebeschrijvingen en logistiek, zodat zowel patiënten als medewerkers precies weten waar de zorg wordt geleverd.
Om toegang te krijgen tot de algemene instellingen, ga naar Instellingen → Afspraken door op het tandwiel in het linkermenu te klikken en selecteer Locaties.
Een locatie bevat alle details om de servicepunten binnen de organisatie te communiceren en beheren. Beheerders kunnen locaties toevoegen, verwijderen of de details van locaties bijwerken:
- Naam locatie
- Adres en contactinformatie
- E-mailadres
- Kleur voor in de agenda
- Pictogram voor in de agenda
- Agenda-instellingen
- Klik op + Locatie toevoegen in de rechterbovenhoek.
- Selecteer of voer de volgende informatie in:
- Naam *
- Adres
- Extra informatie voor e-mails
- Kleur voor in de agenda
- Pictogram voor in de agenda
- Vink de checkbox aan om deze locatie ook als beschikbaarheid in de agenda weer te geven.
* De naam van de locatie is verplicht
Je kunt altijd een locatie aanpassen door deze te selecteren en op het potlood te klikken. De onderstaande modal verschijnt waarbij je alle locatiegegevens kunnen aanpassen.
Je kunt een locatie verwijderen door deze te selecteren en op de prullenbak te klikken. Er verschijnt een bevestiging waarmee u de locatie definitief kunt verwijderen. Een locatie verwijderen kan niet ongedaan worden gemaakt.
- Het verwijderen van een locatie verwijdert niet automatisch het adres. Als je ook het adres wilt verwijderen, kan dit bij Algemene instellingen.
- Je kunt een locatie altijd opnieuw toevoegen, maar deze locatie heeft geen relatie meer met de eerder verwijderde locatie.