Updates

Blijf op de hoogte van onze laatste wijzigingen en verbeteringen.

18 mei 2025

Mollie Tap-to-Pay

Flux X Mollie Tap to Pay

Flux biedt nu ondersteuning voor Mollie Tap-to-Pay. Hiermee verandert iedere smartphone in een volwaardige pin-terminal, naadloos geïntegreerd met met Flux.

Maak van ieder consult een persoonlijk moment door direct bij de patiënt af te rekenen. Geen losse apparaten meer, maar alles in één workflow.

Verkoop eenvoudig aanvullende producten—denk aan tape, elastiek of oefenmateriaal—direct na het consult, zonder aparte kassa. Heb je even een rolletje tape of een elastiekje nodig? Ook dat rekent je patiënt eenvoudig af via Tap-to-Pay.

Verkoop eenvoudig aanvullende producten met Flux X Mollie Tap-to-Pay

Of je nu solo werkt of met een team, op één locatie of meerdere vestigingen: de Tap-to-Pay functionaliteit werkt altijd en overal, zolang er een mobiele verbinding is.

Alle transacties worden automatisch gesynchroniseerd met uw administratie in Flux, waarmee u betalingsachterstanden voorkomt en altijd up-to-date financiële inzichten behoudt.

De Flux × Mollie Tap-to-Pay integratie biedt u de professionaliteit, flexibiliteit en efficiëntie om je praktijk verder te laten groeien.

  • Nieuw (2)
    • Mollie Tap to Pay ondersteuning
    • Zoom in de agenda. Gebruik de hotkey - voor uitzoomen en = voor inzoomen
  • Verbeteringen (18)
    • Functie voor incassotrajecten is nu voor alle Flux abonnementen beschikbaar
    • Betaalmethodes zijn toegevoegd aan de data-explorer
    • Behandeltraject logging is toevoegt
    • Mobiele betaalpagina en QR code is verbeterd
    • Mollie-applicatie pagina verbeterd en uitgebreid
    • Mollie profiel is nu kiesbaar en instelbaar, je kunt nu meerdere Mollie profielen naast elkaar gebruiken
    • De Mollie integratie ondersteund nu charge-backs
    • Website verbeteringen, waaronder de klantverhalen
    • Vragenlijsten gebruiken bij de intake is nu makkelijker
    • Je kunt nu makkelijker een afspraak verwijderen zonder dit ook naar de patient te e-mailen
    • Verschillende query verbeteringen doorgevoerd, waardoor financiële acties sneller worden verwerkt
    • De vestigingsplaatsen van een zorgverlener worden nu meegenomen bij het zoeken naar een zorgverlener in het AGB-register. Hierdoor is het zoeken naar een zorgverlener veel makkelijker en duidelijker
    • De Tab navigatie en input selectie is veel duidelijker
    • Autosave voor medische brieven
    • Naamgeving voor het downloaden van medische brieven is verbeterd
    • Zorg welke met een productfactuur wordt gefactureerd wordt nu meegeteld voor de GDS aanspraakcodes
    • Het dagoverzicht op mobiele devices
    • Tooltip animaties
  • Bugs (10)
    • Fix: bug opgelost met het inladen van data in tabellen
    • Opgelost: probleem met data export
    • Fix: scrollbar terug in de agenda
    • Fix: Mediquest PREMs werden niet laten zien, maar werden wel verstuurd
    • Opgelost: probleem met de encoding van BSN nummers
    • Opgelost: preview functie van foto's in de medical feed
    • Fix: UZOVI codes in omzetschattingen
    • Opgelost: verschillende query verbeteringen doorgevoerd zodat verschillen acties bij financiën veel sneller worden afgehandeld
    • Verschillende technische verbeteringen doorgevoerd
    • Verschillende technische bugs opgelost
5 mei 2025

Sidebar navigatie

We hebben de navigatie in Flux vernieuwd om het werken nog fijner te maken. Alles is nu net iets logischer ingedeeld, met meer overzicht en ruimte om te focussen. Hieronder zie je wat er precies veranderd is.

Inklapbare zijbalk voor meer werkruimte

De zijbalk is vanaf nu inklapbaar. Zo bepaal jij zelf hoeveel ruimte je hebt op je scherm. Ingeklapt zie je alleen de icoontjes, maar je hebt alles nog steeds binnen handbereik. Een fijne manier om rust en overzicht te bewaren tijdens het werken.

Het gebruikersmenu is verplaatst naar de zijbalk

Waar je eerder je gebruikersinformatie boven in vond, is dat nu verplaatst naar de zijbalk links. Klik je op je naam of het logo, dan opent zich een dropdownmenu waarin je kunt uitloggen of de donkere modus kunt inschakelen. Alles op één plek, overzichtelijk en snel toegankelijk.

Alle hulp en informatie handig gegroepeerd in Flux

Onderaan in de zijbalk zie je nu een vraagteken-icoon ?. Als je hierop klikt, opent een menu waar je direct toegang hebt tot de productupdates, documentatie, contactmogelijkheden en links naar onze social media. Zo weet je altijd waar je terecht kunt voor vragen of nieuwe informatie.

We hopen dat deze verbeteringen bijdragen aan een nog prettigere gebruikerservaring.

  • Nieuw (1)
    • Sidebar
  • Verbeteringen (15)
    • Meerdere type zorgverleners zijn aan de AGB lijst toegevoegd, zorgverleners kunnen nu veel makkelijker in Flux worden toegevoegd
    • Product IDs kunnen nu aan abonnementen worden toegevoegd
    • Verschillende UX verbeteringen
    • Zeer grote declaraties/facturen met veel patiënten worden nu sneller ingeladen
    • Kleine verbeteringen aan de Flux abonnementen doorgevoerd
    • De COV-check wordt nu ook uitgevoerd direct nadat een patient een afspraak online heeft ingepland
    • Items aan de data-explorer voor facturen toegevoegd
    • Facturen met de status uncollectable kunnen nu worden bijgehouden in een overzicht (voorheen GGN)
    • Downloadbare omzetoverzichten nemen nu ook ondeclareerbaar mee
    • Als een patient wordt verwijderd verdwijnen nu ook de aan de patient gekoppelde taken
    • De VAS-schaal voor pijn loopt nu ook visueel van 0 - 100
    • Voor de GDS worden nu nog meer XSD foutmeldingen laten zien
    • Als een locatie niet beschikbaar is, wordt deze niet meer als keuze getoond tijdens het online inplannen
    • Meerdere filters aan de data-explorer toegevoegd
    • Animaties toegevoerd bij het wisselend tussen light en dark modus
  • Bugs (19)
    • Bugfix: patiënt zonder BSN nummer, maar hiervoor werd toch onder speciale omstandigheden een GDS declaratie aangemaakt
    • Fix: filter voor gewerkte uren
    • Fix: herhaalafspraken
    • Fix: online plannen
    • Fix: factuur preview liet niet altijd de meest recente versie van de factuur zien
    • Fix: SBV-Z certificaten encodering
    • Fix: SBV-Z certificaten uploads
    • Opgelost: agenda overflow
    • Fix: invoer van een verzekeraar bij het aanmaken van een contract
    • Opgelost: grote logo's
    • Opgelost: probleem met de nieuwe side-bar op mobiel
    • Fix: probleem met SEPA mandaten
    • Verschillende technische bugs opgelost
    • Opgelost: spellingfouten
    • Fix: de rich text editor neemt nu weer <h1>, <h2> en <h3> mee
    • Fix: verschillende problemen met de factuurstatus opgelost
    • Opgelost: volgorde van behandelaarsagenda's
    • Fix: logo's onscherp on sommige schermgroottes
    • Opgelost: verschillende visuele bugs
20 april 2025

Medische documenten

Medische documenten in Flux

Met medische documenten kun je binnen het consult in Flux niet alleen je eigen brieven maar ook alle inkomende externe correspondentie—van verwijzingen en rapportages tot adviezen—terugvinden en met met één klik openen, zodat alle documenten per patiëntconsult eenduidig, direct en overzichtelijk beschikbaar zijn.

Medische documenten toevoegen aan de medische feed in Flux

Je kunt via drag-en-drop of de uploadknop nieuwe documenten—zoals notities, brieven of uitslagen—direct aan het consult koppelen, waarna ze meteen voor alle betrokken zorgverleners beschikbaar zijn.

  • Nieuw (3)
    • Ondersteuning voor bekkenfysiotherapie
    • Notitieveld voor trajecten met de status ondeclareerbaar toegevoegd
    • Hotkey E voor het meteen selecteren van een gebruiker in de week view vanuit de dag view van de specifieke gebruiker
  • Verbeteringen (13)
    • GDS declaraties laten nu ook errors zien bij een duplicaat BSN nummer
    • Verbeteringen aan Moneybird integratie toegevoegd
    • Minimale boekdatum en btw codes aan Exact integratie toegevoegd
    • Profielen (administraties) aan de Exact integratie toegevoegd
    • Payment sync aan de Exact integratie toegevoegd
    • Profielkeuze select aan de Mollie integratie toegevoegd
    • Pakketten kunnen nu ook verwijderd worden
    • Locatie-indicatie waarschuwing voor de GDS is verbeterd in de werklijst
    • De GDS XML/XSLT heeft een upgrade naar de nieuwste versie gekregen
    • Online plan informatie is aan de afspraak detail toegevoegd
    • Prestatiecodes hebben een uitleg in een tooltip gekregen als je er met je muis overheen beweegt
    • Facturen kunnen nu handmatig als vordering worden aangemerkt
    • Zorgvergoedingen maakt nu gebruik van de nieuwe API-koppeling
  • Bugfix (26)
    • Doorzetten van een verzamelfactuur werkt weer met de GDS. De GDS kent echter geen periodes meer
    • Opgelost: bullet points in de teksteditor werden niet laten zien
    • Opgelost: probleem met de QDNA intregratie
    • Opgelost: probleem met PDFs genereren voor facturen
    • Fix: probleem met de tijdrange
    • Verschillende technische bugs zijn opgelost
    • Fix: uitlijning van de verschillende 'views van de agenda
    • Fix: wederom autofocus op het patient input veld bij het open van de agenda
    • Opgelost: een bug waarbij het verkeerde zorgtype werd laten zien in de medical feed
    • Fix: hoofdlettergebruik bij emails naar patienten
    • Fix: GDS declaratie zonder UUID
    • Opgelost: probleem met het versturen van recalls
    • Opgelost: batchactie verwijderd om declaraties met de hand op betaald te zetten
    • Verschillende technische bugs is de front-end opgelost
    • Opgelost: lijsten werden niet goed laten zien in de front-end, tevens is de styling aangepast
    • Fix: tekst input aangepast voor de leesbaarheid
    • Fix: het gebruik van templates bij een al ingevulde medical update leidde tot het verwijderen van de al ingevulde tekst
    • Fix: document import en kleine verbeteringen
    • Fix: consent import
    • Fix: zorgmail AGB autofill is veranderd naar email
    • Fix: AGB-codes werden niet gevalideerd bij het aanmaken van een gebruiker
    • Fix: search input on safari
    • Fix: zorgproductcodes waarbij een behandeltraject mist werd een factuur of declaratie voor aangemaakt
    • Bugfix bij het wisselen van tenants
    • Opgelost: probleem met de HealthTrain integratie
    • Bugfix in de agenda bij het wisselen van gebruikers
6 april 2025

Mijn patienten

Met de introductie van de sectie Mijn patiënten op het overzicht dashboard heb je als zorgverlener nu direct inzicht in de patiënten waarbij jij als hoofdbehandelaar bent ingesteld. Deze lijst geeft je snel overzicht over jouw behandelverantwoordelijkheid, zonder dat je hoeft te zoeken tussen alle patiënten in de praktijk.

Dit maakt het eenvoudiger om:

  • je lopende trajecten te beheren
  • snel patiëntdossiers te openen
  • en beter regie te houden over je eigen planning en zorginhoud

Of je nu werkt in een grotere praktijk of zelfstandig, Mijn patiënten geeft je het overzicht die je als zorgverlener nodig hebt.

Daarnaast kun je vanaf nu gebruikerslabels koppelen aan afspraaktypes. Dit betekent dat bepaalde afspraaktypes alleen ingepland kunnen worden bij specifieke zorgverleners. Ideaal wanneer niet iedereen dezelfde specialisaties heeft – denk aan psychosomatische of sportfysiotherapie.

Zo plan je efficiënter en voorkom je misverstanden in de agenda.

  • Nieuw
    • Flux ondersteund nu de zorgsoort psychosomatische fysiotherapie
    • Gebruikerslabels kunnen nu aan afspraaktypes worden toegevoegd. Afspraaktypes kunnen voortaan specifiek gekoppeld worden aan bepaalde gebruikers. Hierdoor kun je efficiënter plannen en beperkingen per gebruiker beter beheren
    • Documenten kunnen nu aan de medische feed worden toegevoegd
    • De ATL vragenlijst is toegevoegd
    • De zorgsoort kan nu worden ingesteld op het behandeltraject
    • Consent voor marketingdoeleinden is toegevoegd
    • Patiënten kunnen nu hun geboortedatum, postcode en huisnummer meegeven in de onlineplanner om zichzelf in te kunnen schrijven
    • De volgorde van online in te plannen afspraaktypes is in te stellen
    • Behandelend zorgverlener is nu mee te geven in de recall
    • Preview van facturen naar patiënten
    • Een sectie 'Mijn patiënten' voor jouw patiënten waarbij je als zorgverlener als hoofdbehandelaar bent geselecteerd
  • Verbeteringen
    • Verbeterde waarschuwingen voor verschillende zorgsoorten
    • Een zorgverlener krijgt alleen nog waarschuwingen over de locaties en diagnosecodes te zien welke relevant zijn voor de zorgsoort van de zorgverlener
    • Gebruikerslabels kunnen nu aan afspraaktypes worden toegevoegd. Afspraaktypes kunnen voortaan specifiek gekoppeld worden aan bepaalde gebruikers. Hierdoor kun je efficiënter plannen en beperkingen per gebruiker beter beheren
    • Patiënten krijgen nu minder herinneringen om alsnog vragenlijsten in te vullen volgens het vragenlijstschema
    • De aanspraakdatum voor in de GDS kan nu met de hand worden ingesteld op het behandeltraject
    • De GDS UUID kan met de handen worden aangepast op het behandeltraject (!)
    • De PSK vragenlijst is verbeterd waardoor de patient deze zelf beter kan invullen
    • Dropdowns werken nu ook in modals
    • De verantwoordelijke gebruiker kan nu ook worden geselecteerd bij het aanmaken van de factuur
    • Extra beveiligingsmaatregelen zijn geïmplementeerd voor toegang
    • Het zoeken van patiënten is uitgebreid en verbeterd
    • SEPA mandaten zijn nu ook met de hand aan te maken
    • PREMs kunnen nu voor de verschillende zorgsoorten verstuurd worden
    • Relevante gebruikerslabels worden laten zien bij het online inplannen
    • Afbeeldingen worden beter laten zien
    • De Exact integratie ondersteund nu meerdere administraties
    • Patiënten met actieve abonnementen kunnen niet meer worden verwijderd
    • GDS verbeteringen doorgevoerd voor zorgverzekeraar CZ
    • De autosave functie is verbeterd
    • De intake flow is aangepast met een draft status
    • De pakketcodes van aanvullende verzekeringen vanuit de COV check worden nu opgeslagen
    • Afspraken in het verleden worden na een migratie geblokkeerd
    • Verbeteringen voor de datamigratie naar Flux
    • Contactgegeven van patiënten en contactpersonen kunnen nu worden geselecteerd voor verschillende soorten emails
    • Geslacht is aan de email template placeholders toegevoegd
    • Shortcut om maximaal 12 gebruikers tegelijk in de agenda te selecteren
  • Bugs
    • Fix van de online planner bij het navigeren van de kalender
    • Technische fixes van de online planner
    • Bug in de zorgdomein integratie opgelost
    • Fix van uitgebreid zoeken in de agenda
    • Fix waarbij de GDS UUID in sommige gevallen niet werd meegegeven
    • Bug waarbij de modal niet werd uitgeklapt om de patient vanaf de agenda in te kunnen schrijven
    • Bugfix waarbij de declaratiestatus niet op toegekend werd gezet
    • Verschillende technische bugs zijn opgelost
    • Fix waarbij in specifieke gevallen de COV check 'ALL CAPS' namen meegaf
    • Bug bij de intake opgelost waardoor er geen conceptbehandeltraject en vragenlijstschema werd aangemaakt
    • Bug met de hotkeys in de agenda opgelost
    • Bug waarbij de verantwoordelijke gebruiker van een afspraak niet werd aangepast bij het wisselen van gebruikers
    • Verbeteringen aan de Exact koppeling toegevoegd
    • Fix van de afsprakengeschiedenis
    • Verschillende visuele bugs zijn opgelost
    • Bugfix voor een concept verzamelfactuur waarbij de initiële factuur op void is gezet
    • Fix van de modal
    • Bug met de PDFs van de facturen naar patiënten opgelost
    • Bug bij het aanpassen van automatisch gegenereerde facturen naar patiënten
    • Fix van de placeholders van de template builder om emails zelf aan te passen

9 maart 2025

Efficiënte agenda navigatie

Stel je voor: je opent de agenda en met één druk op de knop schakel je moeiteloos van de weekweergave naar de dagweergave van je favoriete collega.

Je navigeert razendsnel door dagen met en in de weekview, waarbij na zondag meteen maandag van de volgende week verschijnt. In dagview vlieg je door de tijdsloten met en , alsof je door je eigen agenda scrolt.

En voordat je een afspraak vastlegt, fluistert de planner stilletjes: “Hey, heb je hier al iets staan?” Zo plan je nooit meer dubbel en werk je een stuk efficiënter.

Welcome to de nieuwe, vlottere kalenderbeleving!

  • Nieuw
    • Tijdens de intake kunnen nu ook zelf brieven templates gekozen worden om een brief of bericht over de intake te versturen
    • Webhooks
    • Vragenlijst RAND-36 toegevoegd
    • Vragenlijst FSS toegevoegd
    • Vragenlijst ZAG toegevoegd
    • Vragenlijst CAIT toegevoegd
    • Vragenlijst Functiescore Enkel toegevoegd
    • Hotkeys staan nu in de tooltip
  • Verbeteringen
    • De AGB van de gebruiker kan nu worden geselecteerd als je een factuur met de hand moet aanpassen
    • Alle GDS antwoord bestanden worden nu opgeslagen in de achtergrond
    • GDS antwoord bestanden, indien deze bij Vecozo beschikbaar zijn, worden nu altijd in PDF-formaat toegevoegd
    • De zorgdomein inbox is aan het dashboard overzicht toegevoegd
    • Abonnementen zijn nu makkelijker in te stellen en kunnen per maand gestart, gestopt en gepauzeerd worden. Dit kan nu ook in de toekomst worden ingepland
    • In de weekweergave van de agenda navigeer je nu met de en toets per dag, en na de laatste dag wordt automatisch de volgende dag geladen
    • Facturen die nog niet gesynchroniseerd zijn in Exact zijn nu inzichtelijk
    • Via het behandeltraject kan je nu een afsprakenoverzicht van het desbetreffende behandeltraject naar de patient versturen
    • In de agenda kun je nu bij een geselecteerde medewerker snel schakelen tussen dag- en weekweergave (in-/uitschakelen), navigeer je in weekview met / per dag (doorlopend naar de volgende dag) en in dagview met / per tijdsslot
    • Het BSN nummer van de patient kan niet een tweede keer geregistreerd worden
    • Kleine verbeteringen aan de online-planner om het voor patiënten makkelijker te maken om afspraken in te plannen
    • Bij het selecteren van een medewerker of tijdslot én bij het daadwerkelijk aanmaken van de afspraak voeren we nu een asynchrone beschikbaarheidscheck uit om te voorkomen dat er al een bestaande afspraak staat
    • De begintijd wordt nu in het afsprakenslot laten zien op een mouse-over
    • Z-trajecten kunnen nu beter worden verwerkt

  • Bugs
    • Bug opgelost waardoor bestanden niet gedownload konden worden
    • Verschillende technische bugs opgelost
    • Fix van de export voor het Nivel
    • Bug opgelost voor zorgsoort manuele therapie voor de nieuwe telling van de aanspraakcode
    • Bug opgelost waarbij er in sommige gevallen meerdere afspraakherinneringen werden verstuurd
    • Fix voor de uniekheid van productcodes
    • Bug opgelost waarbij het standaard geselecteerde consultype niet werd voorgesteld
    • Bug opgelost waarbij specifieke GDS fouten op patiëntniveau niet werden laten zien op patiëntniveau
    • Bug bij de Exact koppeling opgelost
    • Bug opgelost voor het factureren van diensten en services door gebruikers zonder een AGB code
    • Bug opgelost voor zorgsoort podotherapie
    • Bug opgelost met het filteren van tabellen
    • Technische bugs in de calendar opgelost
    • Fix voor de het Nivel export waarbij RedenEindeZorg op 99 werd gezet
    • Fix voor SEPA toestemmingen
    • Fix een big waardoor Flux soms in het Engels werd laten zien
    • Fix beloop en duur extractie van de diagnose
    • Verschillende Mollie bugs opgeslost
    • Bug waarbij het verkeerde praktijklogo werd gekozen
26 februari 2025

Agenda sneltoetsen

Met deze update introduceert Flux sneltoetsen in de agenda, waardoor het navigeren en beheren van afspraken efficiënter wordt. Gebruikers kunnen nu direct schakelen tussen weergaven, zoekopdrachten starten en snel wijzigingen doorvoeren zonder de muis te gebruiken. Dit versnelt dagelijkse workflows en minimaliseert onderbrekingen.

Enkele handige sneltoetsen:

E wisselt tussen dag en week

T navigeert naar vandaag

navigeert naar de vorige dag

navigeert naar de volgende dag

+ . dag of week vooruit

+ , dag of week achteruit

Een overzicht van alle beschikbare sneltoetsen is te vinden in de agenda zelf en de documentatie.

  • Nieuw
    • Sneltoetsen
    • MijnDiAd is toegevoegd aan onze migratie
    • GDS waarschuwingen voor de verzamelfacturen
  • Verbeteringen
    • Extra waarschuwingen toegevoegd indien een fysiotherapeut geen DCSPH diagnose code invult voor de GDS
    • Specialisme codes zijn verwijderd voor de GDS
    • GDS retourcode 9774 en 9649 hebben extra beschrijving gekregen om deze codes beter te begrijpen
    • Versturen van afspraakherinneringen
    • Startdatum wordt nu beter afgehandeld voor de GDS
    • Het jaar filter is uitgebreid voor de omzetoverzichten
    • Verschillende kleine verbeteringen aan de GDS zijn doorgevoerd
    • Verschillende logging verbeteringen doorgevoerd
    • De XML validatie van de GDS heeft een nieuwe versie gekregen
    • De Exact koppeling is verder uitgebreid met de deptor and btw
    • Verbeteringen aan de GDS validatie
    • Formaat van de omzetspecificaties zijn aangepast
    • De GDS bestanden worden nu direct opgeslagen voordat deze verstuurd worden
    • De optie 000 is verwijderd bij de lichaamslocatie voor de GDS
    • Aanmaken van bedrijfsfacturen is verbeterd
    • Afhandelen van creditfacturen richting de zorgverzekeraar
    • Bij de Mollie integratie kan je nu verschillende betaalmethodes kiezen
    • Diagnose code 9390 wordt nu op aanspraakcode 022 gedeclareerd
    • De voorbeeldfactuur bij instellingen laat nu een GDS factuur zien in plaats van een PM304 factuur
    • De startdatum van een behandeltraject is nu aan te passen voor de GDS
    • Abonnementen kunnen nu met terugwerkende kracht worden stopgezet
    • De lichaamslocatie wordt nu alleen met de GDS meegestuurd indien dit verplicht is vanuit de zorgverzekeraar
    • De volgorde van de declaratieregels is nu standaard volgens de regels van de GDS
    • GDS aanpassingen voor Menzis doorgevoerd
    • De aanspraakcodes voor kinderen zijn aangepast in lijn met de GDS
    • Vragenlijsten kunnen niet meer verstuurd worden voor gesloten behandeltrajecten
    • Aanpassen van het behandeltraject onder de behandeltraject tab op de patiëntenpagina en in de side-panel op de medische feed
    • Retoursinformatie wordt nu weer laten zien voor ongedeclareerde prestaties, indien deze al eerder zijn ingestuurd en afgekeurd
    • Facturen en declaraties kunnen niet meer gegenereerd worden indien het behandeltraject een concept status heeft
    • Verzekeringen zonder UZOVI code worden nu beter afgevangen en kunnen worden aangepast
    • Verschillende technische verbeteringen zorgen voor een snellere ervaring in de kalender
    • Praktijk AGB-code voor de GDS
    • Eigenaar rol kan nu ook de omzetspecificaties downloaden
    • Facturatie middels de verantwoordelijke gebruiker wordt nu afgehandeld in lijn met de GDS
    • De reden einde zorg kan nu veel makkelijker worden ingevuld bij het een eindevaluatie
    • Btw instellen voor abonnementen is verbeterd
    • Datum afsluiten behandeltraject is toegevoegd aan de data explorer
    • GDS autovalidatie is verbeterd aan de hand van praktijkvoorbeelden
    • Bekende maildomeinen zijn uitgebreid
    • Overige prestatie indicaties zijn aan de GDS toegevoegd
    • Filterverbeteringen aan de data explorer toegevoegd
    • Volgorde van de standaardafspraken kunnen nu in de agenda's worden aangepast
  • Bugs
    • Fix: bij deels afgekeurde GDS declaraties werden de afkeuringen op regelniveau niet laten zien
    • Fix: XSD validatie bij de GDS
    • Verschillende technische bugs opgelost
    • Verschillende UX bugs opgelost
    • Opgelost: PKCS#10 certificaten kunnen weer worden gedownload
    • Fix: verantwoordelijke gebruiker wordt als normale gebruiker ingepland in de online planner
    • Opgelost: probleem met de Mollie link voor betalingen
    • Fix: het geboortedatum veld wordt niet meer automatisch ingevuld
    • Fix: validatie fouten opgelost
    • Fix: pakketafspraken worden niet altijd verwerkt
    • Fix: pakketafspraken worden niet verwerkt worden
    • Opgelost: probleem met de Qualizorg integratie
    • Fix: extra mailtekst bij de standaard mailtekst werd soms niet meegestuurd
    • Opgelost: de tijd in dagen kan nu aan de betalingsherinneringen worden toegevoegd
    • Bug: omzetten werden niet altijd opgehaald in de omzetgrafieken
    • Fix: switch voor automatische factuur herinneringen werkte niet
    • Fix: beschikbaarheid in de agenda bij verwijderende afspraaktypes
    • Bug: automatische COV check wordt nu frequenter uitgevoerd
    • Opgelost: abonnementsfacturen werden niet altijd verstuurd
    • Opgelost: afspraakherinneringen werden niet altijd verstuurd na het aanpassen van een afspraak
    • Fix: voorkomen van samenvoegen van GDS en PM304 facturen