Verbreed je praktijkaanbod met patiëntabonnementen. Bied eenvoudig terugkerende diensten aan je patiënten.
Met abonnementen automatiseer je facturering en betalingsverwerking voor doorlopende zorg, waaronder:
Maandelijkse facturering voor terugkerende diensten
Flexibele opties om abonnementen te starten, pauzeren of stopzetten
Geautomatiseerde betalingsverwerking voor probleemloze incasso
De mogelijkheid om tariefwijzigingen in te plannen
Aanpasbare e-mailsjablonen voor abonnementsfacturen
Met abonnementen maak je het makkelijk om je te focussen op wat écht belangrijk is: uitstekende zorg leveren, terwijl je administratie soepel blijft lopen.
PSK toegevoegd aan vragenlijsten voor patiënten
HIT-6 en CSI vragenlijsten toegevoegd aan vragenlijsten voor patiënten
Geavanceerde opties toegevoegd aan afspraaktypes voor online planning
Productcode toegevoegd aan de factuurtabellen
Extra ondersteuning toegevoegd voor verwijzingen naar logopedie
Wijzigen van het type intake eenvoudiger gemaakt
LDF data export verbeterd
Contrast van de agenda verhoogd
Foto’s maken en uploaden verbeterd
Vragenlijsten welke door patiënten zijn ingevuld worden nu ook naar het Nivel en de LDK verzonden
Verbeterde filtering voor periodes in declaraties
Diverse bugs in de importtooling opgelost
Bug opgelost met oude facturen
Bug opgelost in Twinfield-instellingen
Bug opgelost waarbij de factuurfilter actief bleef bij het wisselen van facturen
Bug opgelost met de datum op de factuur
Bug opgelost waarbij een creditfactuur de status van de debetfactuur overnam
Bug opgelost waarbij COV-controles te vaak werden uitgevoerd
Bug opgelost met geblokkeerde afspraken
Bug opgelost met de AGB-code van de declarant
Bug opgelost met de verwijzing op een declaratieregel
Bug opgelost waarbij een betaling voor een verzamelfactuur kon worden aangemaakt
Probleem opgelost waarbij niet meer dan 8 gebruikers konden worden geselecteerd in de agenda
Bug opgelost waarbij bullet points niet werden weergegeven in de medisch feed
Diverse technische bugs opgelost
Met HealthTrain (voorheen de huiswerkoefeningen.nl app) kan je patiënten oefeningen en trainingsschema's meegeven en remote het behandeltraject van een patiënt volgen. Onder HealthTrain vallen de zorgoplossingen MijnZorgApp, AfsprakenApp, Huiswerkoefeningen.nl, Join2Move en e-Exercise.
Door HealthTrain met Flux te integreren, kan je als behandelaar eenvoudig oefeningen en schema’s opstellen tijdens het behandeltraject. Je kan de oefeningen direct met patiënten delen en de therapietrouw rechtstreeks vanuit het patiëntendossier volgen.
Medikad toegevoegd aan onze import-tooling
Chronische selector toegevoegd aan de intake
Ondersteuning toegevoegd voor extra zorgverlenersfacturen
Export toegevoegd voor alle declaratie-items
Vereiste verwijzing verwijderd van productfacturen
Dataweergave van factuurinvoer hersteld
Een bug met de Medikad-importtool opgelost
Een bug opgelost waarbij de Nivel-export een 504 gaf
Een bug opgelost met de grootboekrekening in Twinfield
Je kan PROMs (Patient Reported Outcome Measures) vragenlijsten direct naar patiënten sturen, zodat zij deze zelfstandig kunnen invullen vóór het consult. PROMs zijn vragenlijsten die door de patiënt zelf worden ingevuld en geven informatie over de gezondheidstoestand, klachten en behandeluitkomsten vanuit het perspectief van de patiënt.
De volgende vragenlijsten zijn beschikbaar en kunnen direct naar patiënten worden verzonden:
Quick DASH (Disabilities of the Arm, Shoulder, and Hand)
HOOS (Heupklachten en Artrose Uitkomstenscore)
KOOS (Knieklachten en Artrose Uitkomstenscore)
STarT MSK (Subgroepen voor Gerichte Behandeling van Musculoskeletale Pijn)
STarT Back (Subgroepen voor Gerichte Behandeling van Lage Rugpijn)
GPE-DV (Globaal Ervaren Effect – Nederlandse Versie)
Vragenlijsten kunnen op verschillende manieren door een patiënt ingevuld worden:
Samen met de patiënt: Je kan altijd samen met de patiënt een vragenlijst invullen.
Handmatig verzoek: Beslis zelf wanneer je een vragenlijst wilt naar de patiënt wilt versturen.
Automatisch op basis van een schema: Stel een schema in om vragenlijsten op vaste tijden automatisch te versturen.
Extra omzetoverzicht toegevoegd
HOOS, KOOS, PRWHE-DLV en Start-Back toegevoegd aan vragenlijsten voor patiënten
Filters voor gebruiker, locatie en factuurstatus toegevoegd aan de factuurtabel
Autofill toegevoegd aan de ZorgMail-adresservice
Betaalmethoden toegevoegd aan productfacturen
Indicatie "ongeval" en "machtiging" opnieuw toegevoegd aan het behandeltraject
"Gesloten op" voor het behandeltraject toegevoegd aan de data-export
Extra exports toegevoegd voor dataportabiliteitVerbeterde ondersteuning voor omzetcredits per locatie
SAOP-consulten ingesteld als standaard voor medische verslaglegging
Zoekfunctionaliteit voor facturen verbeterd
Bug opgelost waarbij de factuur niet als bijlage werd verzonden
Bug opgelost waarbij een e-mail niet werd opgeslagen
Bug opgelost met de Intramed-import
Bug opgelost waarbij taken niet correct werden weergegeven
Bug opgelost waarbij een soft-deleted afspraak werd laten zien
Diverse UI bugs opgelost
Diverse technische bugs opgelost
Voor praktijken in het Praktijkregister van het Kwaliteitshuis Fysiotherapie is het aanleveren van data verplicht. Voor overige praktijken is deelname optioneel.
Het is verplicht om patiënten expliciet om toestemming te vragen voor het delen van hun gegevens bij de aanlevering aan de LDF. Dit gebeurt volgens het opt-in principe. Je kunt deze toestemming tijdens de intake of later in het behandeltraject registreren. Patiënten kunnen hun toestemming ook op elk moment intrekken. In dat geval worden er geen verdere gegevens van dat behandeltraject of van de patiënt naar de LDF gestuurd.
Je levert behandeldata aan via Flux, conform berichtspecificatie versie 10. Gegevens die tot identificatie kunnen leiden, worden via Mediquest versleuteld. Het LDF verwerkingsverslag helpt je de kwaliteit van jouw data aanlevering te optimaliseren.
Het LDF dashboard biedt actuele inzichten in jouw patiëntenpopulatie en behandelresultaten. Je kunt jouw gegevens vergelijken met landelijke benchmarks, wat bijdraagt aan datagedreven beslissingen en continue kwaliteitsverbetering.
De LDF integratie voor de export van patiënt data voor kwaliteit en wetenschappelijk onderzoek
Oefentherapiecodes, inclusief codes voor thuisbehandeling, toegevoegd
Oedeemtherapie en ondersteuning voor code 1400, enkel onderzoek zonder behandeling, toegevoegd
Sjablonen voor behandelplannen toegevoegd
Je kunt op extra AGB-codes in het AGB-register zoeken middels directe zoekopdrachten in het AGB-register van Vektis
Je kunt nu aangeven of een behandeltraject chronisch is (of niet) vanuit financiën
Verbeterde tools voor data-imports
Verbeterde foutafhandeling bij het versturen van vragenlijsten naar patiënten
Verbeterde het Nivel data-export
Vertalingen toegevoegd aan het wachtwoordherstelproces
Diverse technische verbeteringen voor betere prestaties
Bug waarbij facturen niet gegenereerd werden opgelost
Probleem met invoervelden op de factuurpagina opgelost
Bug opgelost waarbij een gebruiker niet zichtbaar was voor online afspraken
Probleem waarbij een afspraak met een product niet geselecteerd kon worden opgelost
Diverse agenda-bugs opgelost
Bug opgelost waarbij de naam van de zorgverlener dubbel werd weergegeven.
Bug bij de locatiekeuze opgelost
Bug waarbij een behandeltraject niet geopend of gesloten kon worden verholpen
Bug met de creditfactuur van de intake opgelost
Diverse technische bugs opgelost
We hebben doe-het-zelf tools ontwikkeld om de migratie van SpotOnMedics naar Flux snel en moeiteloos te maken. Nu kun je het hele proces zelf uitvoeren. Sleep eenvoudigweg je exportbestanden van FysioOne naar Flux en het systeem doet de rest. Flux detecteert automatisch de datastructuur en start de migratie van jouw gegevens.
Als er een fout optreedt, kun je het proces gewoon opnieuw starten—Flux gaat verder waar het gebleven was zonder dubbele gegevens aan te maken. Zodra de migratie is voltooid, ontvang je een melding in Flux.
De belangrijkste functies op een rij:
Automatische gegevensmapping: Vult velden automatisch in om handmatig werk te verminderen.
Volledige gegevensimport: Importeert patiëntendossiers, afspraken, facturatie en meer.
Aangepaste importopties: Kies welke gegevens je wilt overzetten.
Foutenafhandeling: Detecteert en corrigeert problemen voor een volledige en nauwkeurige migratie.
De overstap naar Flux is nu eenvoudiger en sneller, zodat je je kunt concentreren op wat echt belangrijk is—jouw praktijk!
Ondersteuning voor SpotOnMedics-imports voor FysioOne
Ondersteuning voor de postcoderoute bij de COV-check
Controles en validatie voor prestatiecodes die niet door de verzekeraar worden vergoed
Mogelijkheid om afspraaktypes te beperken tot specifieke gebruikers
Weeknummers toegevoegd aan de agenda
Locatiekleuren in de agenda toegevoegd
Snippets om behandelplannen vanuit de intake meteen aan te maken
Prestatiecode voor logopedie met de 4000 set toegevoegd
Patiënten kunnen nu gearchiveerd worden. Deze patienten komen niet meer direct terug in de zoekresultaten
Gestart met bètatests voor het versturen van vragenlijsten naar patiënten
Het zijpaneel in de agenda voor de afspraak details in verbeterd
De zoekfunctie voor verschillende snippets is verbeterd
Onze klantverhalen zijn nu terug te vinden op de website
Verbeterde ondersteuning voor behandelplannen
Bug in de rich text editor voor behandelplannen opgelost
Bug met het selecteren van zorgverleners opgelost in de agenda
Probleem opgelost met met kopiëren en plakken in de agenda.
Probleem met het selecteren van bedrijven tijdens het maken van afspraken
Bug opgelost waarbij de modal voor medische brieven niet opende in Edge
Bug bij het genereren van facturen voor bedrijfsfacturatie opgelost
Diverse kleine bugs opgelost
Bug in de data explorer opgelost
Bug bij rechteninstellingen voor zorgverleners opgelost
Bug op de bedrijfsfacturatiepagina opgelost
Probleem met facturering van afspraken opgelost
Een probleem met het vinden van prestaties bij het factureren van producten opgelost
Bug met het bevestigen van een nieuw inloggegevens opgelost
Je kunt nu werken in een multidisciplinair team met Flux. Deze nieuwe verbeteringen bevorderen een naadloze samenwerking tussen zorgverleners, wat zorgt voor een meer geïntegreerde en holistische benadering van patiëntbeheer.
Het nieuwe systeem maakt de integratie van meerdere disciplines binnen het zorgplan van een patiënt mogelijk. Zorgverleners kunnen nu eenvoudig samenwerken en informatie delen tussen verschillende specialismen, wat de coördinatie en continuïteit van de zorg verbetert.
Zorgplannen kunnen worden aangemaakt en geraadpleegd door alle relevante teamleden, wat gezamenlijke input en updates mogelijk maakt. Dit zorgt ervoor dat elke zorgverlener de meest actuele informatie heeft, wat een samenhangende behandelingsstrategie bevordert.
Verbeterde communicatietools zijn nu beschikbaar voor teamdiscussies en updates. Zorgverleners kunnen veilig notities, inzichten en behandeladviezen delen, wat de communicatie en besluitvormingsprocessen stroomlijnt.
Zorgverleners kunnen observaties en notities die specifiek zijn voor hun discipline documenteren binnen een geïntegreerd patiëntendossier. Deze gegevens zijn zichtbaar voor alle teamleden, zodat elk aspect van de zorg voor de patiënt in overweging wordt genomen.
Het systeem ondersteunt gecoördineerde planning, zodat zorgverleners uit verschillende disciplines hun afspraken kunnen beheren en afstemmen. Deze functie helpt bij het minimaliseren van planningsconflicten en optimaliseert de efficiëntie van patiëntenbezoeken.
Nieuwe rapportagetools bieden inzicht in multidisciplinaire zorgactiviteiten, wat praktijken helpt de effectiviteit van samenwerkingsbenaderingen te evalueren en verbeterpunten te identificeren.
Flux vergemakkelijkt nu de integratie van twee verschillende legacy systemen in één nieuwe, geünificeerde tenant. Deze data consolidatie ondersteunt multidisciplinaire samenwerking door verschillende systemen samen te brengen in een enkel, samenhangend platform, wat de samenwerking en gegevensdeling tussen disciplines verbetert.
Deze updates zijn bedoeld om een meer geïntegreerde en samenwerkende zorgomgeving te bevorderen. Wij kunnen nu de data uit verschillende legacy systemen samenvoegen en daarmee multidisciplinaire workflows verbeteren. We streven naar een betere patiëntenzorg, efficiëntere zorgverleners en verbeterde behandelresultaten.
Nieuwe functies
No-show percentages nu beschikbaar voor elk type afspraak
Nieuwe rol toegevoegd voor het plannen van afspraken in de agenda
Nieuw ontwerp en functies toegevoegd aan zorgplannen en behandelplan templates
Nieuwe online afspraakplanning
Afspraak gemarkeerd als no-show vereist nu geen behandelplan meer voor facturering. Alle facturering voor no-show afspraken wordt direct naar de patiënt gestuurd
Ondersteuning toegevoegd voor meerdere prem aanbieders op één tenant ter ondersteuning van bedrijfsfusies
Filter toegevoegd aan de facturen voor AGB codes van meerdere praktijken/cliënten ter ondersteuning van fusies
Verbeterd gebruik van medische brieven
Verschillende nieuwe sjablonen toegevoegd aan de medische brieven
Instellingen toegevoegd voor debiteurenrekeningen en grootboek
Debiteurnummer uit Intramed (legacy systeem) import toegevoegd
Toegevoegd 'aangemaakt op'-datum aan de kredietimport
Verbeterd de afspraak → kredietverbruik-flow
Een bug opgelost waarbij de chronische status op het behandelplan werd gereset
Verschillende bugs opgelost waarbij de sneltoetsen niet werkten
Verschillende problemen met machtigingen opgelost
Bugs in de rich text editor opgelost
Een bug opgelost met het patiëntadres
Een probleem opgelost waarbij de totale prijs niet werd bijgewerkt in de declaratie
Een bug opgelost waarbij de horizontale lijn niet werd weergegeven in de medische feed