Annuleringslinks
Het is nu mogelijk om een annuleringslink mee te sturen in de bevestigingsmail van een afspraak. Met deze link kan een patiënt de afspraak zelf annuleren, zonder dat jij daar handmatig iets voor hoeft te doen. Patiënten kunnen ook meteen weer opnieuw een afspraak maken. Dit geeft jouw patiënten meer gemak en helpt jou om je agenda beter beheerd en overzichtelijk te houden.
Je bepaalt zelf tot wanneer een patiënt mag annuleren: bijvoorbeeld tot 24 of 48 uur vóór de afspraak. Zo kun je een balans vinden tussen flexibiliteit voor de patiënt en zekerheid voor jouw planning.
De functie is eenvoudig in te stellen via Instellingen → Afspraken → Annuleringslinks. Zodra je de annuleringslink activeert, wordt de link automatisch toegevoegd aan de bevestigingsmail van nieuwe afspraken. Lees meer op de documentatie van Online afspraken.
Nieuw (4)
- De volgende vragenlijsten zijn toegevoegd voor Claudicatio: VascuQoL-6, de Claudicatio vragenlijst voor Chronisch Zorgnet, de GPE-DV, de GPE-dagelijkse activiteiten en de GPE-loopafstand. Daarnaast is de ACL vragenlijst toegevoegd
- Het is nu mogelijk om een annuleringslink mee te geven in een afspraakbevestingingsmail. Deze laat de patiënt tot een instelbare periode voor de afspraak de afspraak annuleren. Je kan dit configureren op de instellingenpagina onder bij Annuleringslinks onder het kopje Afspraken
- De omschrijving op de factuurregels van bedrijfsfacturen is nu instelbaar. De is met placeholders te configureren op de instellingen pagina bij Regels en opmaak onder het kopje Facturen
- De lengte van afspraken kan nu worden aangepast door de bovenste of onderste rand van een geselecteerde afspraak in de agenda te slepen.
Verbeteringen (21)
- Diagnosecode
2554
voor COPD in combinatie met aanspraakcode 022
- Verbeteringen aan de boekhoudkoppelingen
- Afspraken zonder afspraaktype zijn nu instelbaar om te factureren. De voorkeur bestaat nog steeds om altijd wel een afspraaktype in te stellen, lees verder op Afspraaktypes
- De afspraak van de huidige wordt nu ook in de medische feed getoond om makkelijker een consult toe te voegen
- Brieven kunnen nu ook naar Zorgmail verstuurd worden als deze al definitief zijn
- Op het gewerkte uren overzicht wordt nu standaard het huidige jaar geselecteerd
- In het gewerkte uren overzicht kan nu ook worden gekozen voor een weekoverzicht
- Zorgsoorten worden nu automatisch geselecteerd bij het aanmaken van nieuwe contracten
- Zorgvergoedingen laat nu een completer resultaat zien en is nu consistent door heel Flux
- Patiënten kunnen nu ook weer gedearchiveerd worden
- Checkboxes zijn nu veel beter te selecteren met zowel muis als toetsenbord (hotkey x)
- Hotkey j en k voor navigeren in de tabellen naar beneden en naar boven, respectievelijk
- Dropdown uiterlijk verbeterd
- Bij herhaalafspraken met meerdere gebruikers kan een gebruiker nu zijn deelname verwijderen
- Herhaalafspraken kunnen nu ook per dag of per jaar herhaald worden
- De kaart met patiëntinformatie op de patiëntpagina is opnieuw ingedeeld om alle informatie netjes te kunnen weergeven op elk formaat scherm
- Diëtetiek prestatiecodes zijn toegevoegd aan Flux om makkelijk diëtetiek facturen te kunnen genereren
- De diagnosecode van de verwijzer kan niet meer ingevuld worden tijdens de intake, deze is sinds de invoering van de GDS niet meer nodig
- Het 'e-mail' veld wordt nu automatisch geselecteerd bij het inloggen
- Gebruikers met de rol 'planner' hebben nu toegang tot de zijbalk en de bijbehorende features
- Verouderde browsers waarin de Flux popups niet werken krijgen nu een melding, dit kan opgelost worden door de browser te updaten
- Diagnosecode
Bugs (21)
- Probleem opgelost met gebruikerstoegang waardoor gebruikers geen toegang hadden tot het financieel overzicht op patiëntniveau
- Bugfix mapping van producten in Exact
- Probleem opgelost waarbij tekstconsulten niet in de medical feed werden laten zien
- Bugfix afspraken afzeggen
- Probleem opgelost waarbij abonnementsfacturen niet werden aangemaakt
- Bugfix: Als een patiënt meerdere afspraken op dezelfde dag heeft, wordt bij het openen van een consult op die dag niet automatisch een afspraak geselecteerd
- Bugfix: Foutafhandeling bij het aanmaken van een mandaat voor automatische incasso via Mollie
- Probleem opgelost met de QR code van Mollie
- Bugfix: probleem met emails in de werklijsten opgelost
- Probleem opgelost waarbij icoontjes van verstuurde afspraakmails gek werden weergeven
- In sommige gevallen werd er een mail gestuurd terwijl een afspraak al was geannuleerd, dit is opgelost
- Locaties die geen beschikbare gebruiker hebben in de online planner zijn nu niet meer selecteerbaar
- Probleem opgelost waarbij de agenda op mobiel in de eerste instantie niet werd geladen
- Bug opgelost waarbij meerdere notificaties samen niet goed werden weergeven
- Verschillende kleine problemen met het weergeven van icoontjes zijn opgelost
- Het weergeven van hele lange factuurregels die breder zijn dan het scherm gaat nu goed
- Onnodige waarschuwingen over een missende verwijsdiagnosecode zijn weggehaald
- In sommige gevallen werd de teller niet geüpdate bij het genereren van facturen
- Foutmelding bij het aanmaken van een gebruiker is opgelost
- Bugfix: In sommige gevallen kon een patiëntfactuur niet worden geopend
- Verschillende en visuele bugs technische bugs opgelost