Zorgverleners kunnen nu een export genereren vanuit Flux die voldoet aan de specifieke werkervaringseis van het BIG-herregistratie. De export biedt een maandelijks overzicht per gebruiker, inclusief essentiële gegevens zoals:
Datum van dienstverlening
Duur van de afspraak
Type afspraak
Deze export is ontworpen om te voldoen aan de eisen van BIG, waarbij het document een directe output van het systeem (zoals een afdruk of schermafbeelding) moet zijn en geen excel-bestand, wat niet is toegestaan. De export toont duidelijk de naam van de softwareapplicatie: Flux, de naam van de gebruiker, de dekkingsperiode, behandelingen en het totale aantal gewerkte uren, waardoor het eenvoudig is om de totale gewerkte uren per maand te berekenen.
We hebben een nieuwe functie toegevoegd aan de evaluatie binnen de verslaglegging die gebruikers meer flexibiliteit biedt bij doelen en behandelplannen.
Er is een vertragingsfunctie geïntroduceerd in het evaluatieconsult, waarmee gebruikers een vertraging kunnen instellen die automatisch de datums van het doel en bijpassende behandelplan vooruitschuiven indien dit voor de behandeling nodig is. Deze functie vereenvoudigt het herschikken van planningen en zorgt ervoor dat alle gerelateerde taken en mijlpalen consistent blijven met de aangepaste tijdlijn.
Deze verbetering biedt gebruikers meer controle over hun zorgplannen, waardoor het gemakkelijker wordt om wijzigingen in het behandelschema van de patiënt te verwerken zonder handmatige updates.
Functionaliteit toegevoegd voor alfabetische sortering van snippets: Snippets kunnen nu op alfabetische volgorde worden gesorteerd voor een overzichtelijker gebruik
Feedback toegevoegd bij uitgeschakelde opslaan intake knop: Gebruikers ontvangen nu uitleg over waarom de knop is uitgeschakeld, inclusief aanwijzingen voor ontbrekende verplichte velden
Vertragingfunctie geïmplementeerd in het Evaluatieconsult: Gebruikers kunnen nu een vertraging instellen, waardoor automatisch alle datums van zorgdoelen en zorgplannen na de evaluatiedatum met het opgegeven aantal dagen worden aangepast
Bug bij het bijwerken van de afspraakstatus op het dashboard verholpen: Probleem opgelost waarbij de status niet correct werd bijgewerkt
Bewerkbare snippets toegevoegd: Gebruikers kunnen nu hun eigen snippets maken en bewerken om repetitieve en procedurele notities sneller vast te leggen
Verbeterd controlemechanisme voor bestaande facturen: De controle op datumbehandelingen zorgt ervoor dat factuurinvoer correct wordt gematcht door te verifiëren op de afwezigheid van afspraken, wat valse positieven vermindert
Probleem met factuurdetailspagina opgelost: De originele versie van de claim werd niet meer weergegeven na correcties door de zorgverzekeraar; nu wordt de meest recente versie getoond
Nieuwe snippets toegevoegd voor de volgende beroepsrichtlijnen: Enkeloedeletsel, schouder- en nekproblemen, lage rugpijn, lumbosacrale radiculopathie en nekpijn
Bug opgelost bij claimresponsinformatie: Data voor alle behandeldatums werden nu correct weergegeven in de modal van de zorgverzekeraars
Bug bij het bewerken van medische feed-updates opgelost: Probleem met snippets tijdens het bewerken van medische feed-updates verholpen
Specifieke diagnostische codes instelbaar voor snippets: Diagnostische codes kunnen nu worden ingesteld voor medische snippets
Met ons verbeterde betalingssysteem kan je nu een incassoproces starten voor nog niet-betalende debiteuren. Hoewel het nooit ideaal is om tot dit punt te komen, hebben we het proces zo eenvoudig mogelijk gemaakt, waardoor je betalingsherinneringen tot incasso’s soepel en efficiënt kunt afhandelen.
Deze update legt de nadruk op automatisering, integratie en efficiëntie om de laatste stap van het betalingsproces te stroomlijnen, wat leidt tot snellere afwikkeling en verbeterd kasbeheer.
Beheer incasso’s naadloos met de integratie van GGN, een toonaangevend incassobureau in de Nederlandse gezondheidszorg en zorgverzekeringen. Deze integratie zorgt voor soepele gegevensuitwisseling en automatiseert het incassoproces.
Betalingsherinneringen worden nu automatisch verzonden, waardoor de handmatige werkdruk vermindert. Daarnaast kunnen administratiekosten automatisch worden toegepast bij de tweede herinnering, wat tijdige betalingen stimuleert. Wij nemen hierbij wel de regels van de Nederlandse overheid over incasso’s in acht door een standaard configuratie aan te bieden die geheel binnen de regels vallen.
Maak gebruik van nieuwe, aanpasbare e-mailsjablonen voor betalingsherinneringen, zodat de communicatie naar de debiteur consistent blijft. We hebben ook een snelheidsbeperking geïmplementeerd om de frequentie van verzonden e-mails te controleren en te voorkomen dat ontvangers worden overspoeld met e-mails.
Indien gebruik wordt gemaakt van een van de 2-way synchronisatie boekhoudkoppelingen, zorgt het bijwerken van de boekhouding ervoor dat er automatisch geen herinneringen meer worden verstuurd als de factuur in de tussentijd is betaald.
Stuur betalingsherinneringen in batches voor efficiënte verwerking van meerdere accounts. Labels zijn opnieuw geïntroduceerd in herinneringslijsten voor betere organisatie, waardoor het eenvoudiger wordt om openstaande betalingen bij te houden en te beheren.
Het systeem verrekent nu automatisch tegoeden en schulden, waardoor accountafstemming wordt vereenvoudigd en nauwkeurige saldi worden gegarandeerd.
Snippets voor schouder-, heup- en knieonderzoek toegevoegd, waardoor zorgverleners gemakkelijk deze veelvoorkomende onderzoeken kunnen toevoegen op basis van frequent gestelde diagnoses
Prompt toegevoegd bij het verwijderen van een afspraak met meerdere gebruikers. Gebruikers krijgen nu de keuze om zichzelf te verwijderen of de hele afspraak te annuleren
Functionaliteit toegevoegd om het bedrijfslogo van de zorgverlener op brieven op te nemen, gebruikmakend van hetzelfde logo dat ook voor e-mails wordt gebruikt voor branding
Een nieuw intakeproces voor podologie toegevoegd en ondersteuning voor snippets toegevoegd
Een algemene migratie-bestandsuploadfunctie toegevoegd om het overzetten van bestanden van legacy datastructuren en systemen naar Flux voor migratiedoeleinden te vergemakkelijken en te stroomlijnen
Functionaliteit toegevoegd om een incassoproces te starten voor wanbetalers
Functionaliteit toegevoegd om actieve en inactieve status in het patiëntendataview te toggelen en weer te geven
Een dataview toegevoegd voor patiënten met een open behandelplan, waarbij de laatst behandelende zorgverlener wordt getoond. Dit dient als een tijdelijke oplossing voor het beheren van patiënten met actieve behandelplannen maar zonder een nieuwe afspraak gepland
Een bug verholpen waarbij de placeholder van de verzekeraarsbrief niet goed werkte
Een probleem opgelost waarbij het filteren op label niet alle gebruikers met het opgegeven label weergaf in de geavanceerde zoekopdracht voor afspraken
Probleem opgelost waarbij het "Brief" tabblad op de patiëntenpagina niet werd bijgewerkt bij het aanmaken van een brief in de medische feed
Een bug opgelost waarbij het intakeproces leeg was in de medische feed
De gebruikersinterface van de evaluatieconsultatie-update in de medische feed hersteld
Een probleem opgelost waarbij de datum in de linkerbovenhoek van de agenda onjuist was voor de "Dag van de Week" weergave
De recall-modal is opnieuw ontworpen
Problemen met patiënten- en factuurweergave opgelost
Een bug opgelost waarbij het factuurfilter alle factuurstatussen teruggaf
Een bug verholpen bij de selectie van een omschrijving op de factuurregel voor producten
Een probleem opgelost waarbij creditering van een claim niet kon worden uitgevoerd als een patiëntadres eerder was verwijderd
Invoer van het factuurbedrag voor producten is te klein op Safari
Probleem opgelost waarbij de hoeveelheid op een diëtistenfactuur niet consistent was. Als de hoeveelheid op een enkele factuurregel afwijkt van 1, wordt dit nu weergegeven op alle relevante regels
De beschrijving van de prestatiecode bijgewerkt om aan te geven dat de dienst per 15 minuten in rekening wordt gebracht
Een probleem opgelost met de finalisatie van facturen
Je kunt nu veel makkelijker plannen en afspraken bekijken van meerdere locaties.
Voorheen had de kalenderinterface moeite met het beheren van meer dan zes locaties op één dag voor één gebruiker, wat leidde tot trage prestaties en weergaveproblemen. We hebben dit probleem aangepakt, waardoor de kalender nu meerdere locaties naadloos kan verwerken. Deze verbetering verbetert de bruikbaarheid van de kalender aanzienlijk, vooral voor gebruikers die drukke schema's beheren op verschillende locaties.
Nieuwe functionaliteiten en verbeteringen
De intake procedure voor diëtisten toegevoegd
Check-ups en vragenlijsten voor diëtisten toegevoegd
Extra sorteermogelijkheden aan de medische feed toegevoegd (met inachtneming van gemigreerde gegevens)
Je kunt nu producten verwijderen
Diverse pictogrammen in de medische feed aangepast
Extra velden aan de sjablonen voor brieven toegevoegd
pluis / niet-pluis is niet meer gemarkeerd als een verplicht veld in het intakeproces voor fysiotherapie
Probleem opgelost waarbij de kalenderinterface meer dan 6 locaties op één dag of per gebruiker niet kon verwerken
Probleem verholpen waarbij afspraken in de ochtend niet konden worden bekeken als de ochtend al voorbij was in het dag-tot-dag dashboard
Fout opgelost waarbij het behandelplan niet kon worden bijgewerkt
Probleem verholpen waarbij afspraken zonder medische updates niet in de medische feed verschenen als voltooide afspraken
Problemen tijdens het aanmaken van een patiënt opgelost
Fout in de vragenlijsten voor arbeidsfysiotherapie opgelost
UI-problemen in het behandelplan opgelost
Probleem opgelost waarbij het uitgebreid zoeken in de kalender tijdslots voor inactieve gebruikers aanbood, waardoor afspraken met hen konden worden gepland
Probleem opgelost waarbij het veld voor geboortedatum werd leeggemaakt na terug navigeren op mobiel
Probleem verholpen waarbij het invoerveld voor tariefbedragen alleen punten en geen komma's accepteerde. Het type invoerveld 'nummer' verwerkte decimalen niet correct. Het werkt nu hetzelfde als het invoerveld voor factuurbedragen, waarbij zowel punten als komma's worden geaccepteerd voor decimale waarden
Fout met automatisch opslaan opgelost
Je kunt nu @medische snippets maken. Dit is een nieuwe functie die vooraf ingestelde medische notities biedt om verslaglegging te vereenvoudigen.
Deze snippets bieden snelle en gemakkelijke toegang tot gestandaardiseerde notities, waardoor de efficiëntie tijdens patiëntconsulten wordt verhoogd. We zijn begonnen met vooraf ingestelde notities voor lichamelijk onderzoek van de schouders, heupen en knieën, waardoor het eenvoudiger wordt om bevindingen in deze gebieden te documenteren.
Je start gewoon met een @…