Vragenlijsten naar patiënten
Je kan PROMs (Patient Reported Outcome Measures) vragenlijsten direct naar patiënten sturen, zodat zij deze zelfstandig kunnen invullen vóór het consult. PROMs zijn vragenlijsten die door de patiënt zelf worden ingevuld en geven informatie over de gezondheidstoestand, klachten en behandeluitkomsten vanuit het perspectief van de patiënt.
De volgende vragenlijsten zijn beschikbaar en kunnen direct naar patiënten worden verzonden:
- VAS (Visuele Analoge Schaal)
- NPRS (Numerieke Pijnscore)
- PSK (Patiënt Specifieke Klachten)
- Quick DASH (Disabilities of the Arm, Shoulder, and Hand)
- HOOS (Heupklachten en Artrose Uitkomstenscore)
- KOOS (Knieklachten en Artrose Uitkomstenscore)
- STarT MSK (Subgroepen voor Gerichte Behandeling van Musculoskeletale Pijn)
- STarT Back (Subgroepen voor Gerichte Behandeling van Lage Rugpijn)
- GPE-DV (Globaal Ervaren Effect – Nederlandse Versie)
Vragenlijsten kunnen op verschillende manieren door een patiënt ingevuld worden:
- Samen met de patiënt: Je kan altijd samen met de patiënt een vragenlijst invullen.
- Handmatig verzoek: Beslis zelf wanneer je een vragenlijst wilt naar de patiënt wilt versturen.
- Automatisch op basis van een schema: Stel een schema in om vragenlijsten op vaste tijden automatisch te versturen.
Door het beantwoorden van vragen geeft een patiënt een eigen oordeel over zijn gezondheid en kwaliteit van leven. Als patiënten zelf geen vragenlijst kunnen invullen (zoals kinderen of mensen met ernstige cognitieve stoornissen of beperkingen), kan je dit samen met de patiënt doen als proxy.
Wanneer je vragenlijsten handmatig verstuurt, kun je een enkele vragenlijst of een set vragenlijsten naar de patiënt versturen. Je kunt er ook voor kiezen om een verzenddatum voor een later tijdstip in te plannen. Deze vragenlijsten kunnen worden gekoppeld aan een specifiek behandeltraject of plan.
Je kunt vragenlijsten automatisch versturen op basis van een schema dat gekoppeld is aan een behandeltraject. Dit zorgt ervoor dat patiënten op de juiste momenten in hun zorgtraject vragenlijsten ontvangen en invullen, zonder dat hier verder nog handmatige acties voor nodig zijn. Schema's kunnen worden ingesteld tijdens het aanmaken van een behandeltraject of later worden toegevoegd.
Nieuw
- Extra omzetoverzicht toegevoegd
- HOOS, KOOS, PRWHE-DLV en Start-Back toegevoegd aan vragenlijsten voor patiënten
- Filters voor gebruiker, locatie en factuurstatus toegevoegd aan de factuurtabel
- Autofill toegevoegd aan de ZorgMail-adresservice
Verbeteringen
- Betaalmethoden toegevoegd aan productfacturen
- Indicatie "ongeval" en "machtiging" opnieuw toegevoegd aan het behandeltraject
- "Gesloten op" voor het behandeltraject toegevoegd aan de data-export
- QA-omgeving verbeterd
- Extra exports toegevoegd voor dataportabiliteitVerbeterde ondersteuning voor omzetcredits per locatie
- SAOP-consulten ingesteld als standaard voor medische verslaglegging
- LDF integratie verbeterd
- Zoekfunctionaliteit voor facturen verbeterd
Oplossingen
- Bug opgelost waarbij de factuur niet als bijlage werd verzonden
- Bug opgelost waarbij een e-mail niet werd opgeslagen
- Bug opgelost met de Intramed-import
- Bug opgelost waarbij taken niet correct werden weergegeven
- Bug opgelost waarbij een soft-deleted afspraak werd laten zien
- Diverse UI bugs opgelost
- Diverse technische bugs opgelost