Met medische documenten kun je binnen het consult in Flux niet alleen je eigen brieven maar ook alle inkomende externe correspondentie—van verwijzingen en rapportages tot adviezen—terugvinden en met met één klik openen, zodat alle documenten per patiëntconsult eenduidig, direct en overzichtelijk beschikbaar zijn.
Je kunt via drag-en-drop of de uploadknop nieuwe documenten—zoals notities, brieven of uitslagen—direct aan het consult koppelen, waarna ze meteen voor alle betrokken zorgverleners beschikbaar zijn.
Ondersteuning voor bekkenfysiotherapie
Notitieveld voor trajecten met de status ondeclareerbaar toegevoegd
Hotkey Shift E → voor het meteen selecteren van een gebruiker in de week view vanuit de dag view van de specifieke gebruiker
GDS declaraties laten nu ook errors zien bij een duplicaat BSN nummer
Profielen (administraties) aan de Exact integratie toegevoegd
Payment sync aan de Exact integratie toegevoegd
Pakketten kunnen nu ook verwijderd worden
Locatie-indicatie waarschuwing voor de GDS is verbeterd in de werklijst
De GDS XML/XSLT heeft een upgrade naar de nieuwste versie gekregen
Online plan informatie is aan de afspraak detail toegevoegd
Prestatiecodes hebben een uitleg in een tooltip gekregen als je er met je muis overheen beweegt
Facturen kunnen nu handmatig als vordering worden aangemerkt
Doorzetten van een verzamelfactuur werkt weer met de GDS. De GDS kent echter geen periodes meer
Opgelost: bullet points in de teksteditor werden niet laten zien
Opgelost: probleem met PDFs genereren voor facturen
Fix: probleem met de tijdrange
Verschillende technische bugs zijn opgelost
Fix: uitlijning van de verschillende 'views van de agenda
Fix: wederom autofocus op het patient input veld bij het open van de agenda
Opgelost: een bug waarbij het verkeerde zorgtype werd laten zien in de medical feed
Fix: hoofdlettergebruik bij emails naar patienten
Fix: GDS declaratie zonder UUID
Opgelost: probleem met het versturen van recalls
Opgelost: batchactie verwijderd om declaraties met de hand op betaald te zetten
Verschillende technische bugs is de front-end opgelost
Opgelost: lijsten werden niet goed laten zien in de front-end, tevens is de styling aangepast
Fix: tekst input aangepast voor de leesbaarheid
Fix: het gebruik van templates bij een al ingevulde medical update leidde tot het verwijderen van de al ingevulde tekst
Fix: document import en kleine verbeteringen
Fix: consent import
Fix: zorgmail AGB autofill is veranderd naar email
Fix: AGB-codes werden niet gevalideerd bij het aanmaken van een gebruiker
Fix: search input on safari
Fix: zorgproductcodes waarbij een behandeltraject mist werd een factuur of declaratie voor aangemaakt
Bugfix bij het wisselen van tenants
Opgelost: probleem met de HealthTrain integratie
Bugfix in de agenda bij het wisselen van gebruikers