Mijn patienten
Met de introductie van de sectie Mijn patiënten op het overzicht dashboard heb je als zorgverlener nu direct inzicht in de patiënten waarbij jij als hoofdbehandelaar bent ingesteld. Deze lijst geeft je snel overzicht over jouw behandelverantwoordelijkheid, zonder dat je hoeft te zoeken tussen alle patiënten in de praktijk.
Dit maakt het eenvoudiger om:
- je lopende trajecten te beheren
- snel patiëntdossiers te openen
- en beter regie te houden over je eigen planning en zorginhoud
Of je nu werkt in een grotere praktijk of zelfstandig, Mijn patiënten geeft je het overzicht die je als zorgverlener nodig hebt.
Daarnaast kun je vanaf nu gebruikerslabels koppelen aan afspraaktypes. Dit betekent dat bepaalde afspraaktypes alleen ingepland kunnen worden bij specifieke zorgverleners. Ideaal wanneer niet iedereen dezelfde specialisaties heeft – denk aan psychosomatische of sportfysiotherapie.
Zo plan je efficiënter en voorkom je misverstanden in de agenda.
Nieuw
- Flux ondersteund nu de zorgsoort psychosomatische fysiotherapie
- Gebruikerslabels kunnen nu aan afspraaktypes worden toegevoegd. Afspraaktypes kunnen voortaan specifiek gekoppeld worden aan bepaalde gebruikers. Hierdoor kun je efficiënter plannen en beperkingen per gebruiker beter beheren
- Documenten kunnen nu aan de medische feed worden toegevoegd
- De ATL vragenlijst is toegevoegd
- De zorgsoort kan nu worden ingesteld op het behandeltraject
- Consent voor marketingdoeleinden is toegevoegd
- Patiënten kunnen nu hun geboortedatum, postcode en huisnummer meegeven in de onlineplanner om zichzelf in te kunnen schrijven
- De volgorde van online in te plannen afspraaktypes is in te stellen
- Behandelend zorgverlener is nu mee te geven in de recall
- Preview van facturen naar patiënten
- Een sectie 'Mijn patiënten' voor jouw patiënten waarbij je als zorgverlener als hoofdbehandelaar bent geselecteerd
Verbeteringen
- Verbeterde waarschuwingen voor verschillende zorgsoorten
- Een zorgverlener krijgt alleen nog waarschuwingen over de locaties en diagnosecodes te zien welke relevant zijn voor de zorgsoort van de zorgverlener
- Gebruikerslabels kunnen nu aan afspraaktypes worden toegevoegd. Afspraaktypes kunnen voortaan specifiek gekoppeld worden aan bepaalde gebruikers. Hierdoor kun je efficiënter plannen en beperkingen per gebruiker beter beheren
- Patiënten krijgen nu minder herinneringen om alsnog vragenlijsten in te vullen volgens het vragenlijstschema
- De aanspraakdatum voor in de GDS kan nu met de hand worden ingesteld op het behandeltraject
- De GDS UUID kan met de handen worden aangepast op het behandeltraject (!)
- De PSK vragenlijst is verbeterd waardoor de patient deze zelf beter kan invullen
- Dropdowns werken nu ook in modals
- De verantwoordelijke gebruiker kan nu ook worden geselecteerd bij het aanmaken van de factuur
- Extra beveiligingsmaatregelen zijn geïmplementeerd voor toegang
- Het zoeken van patiënten is uitgebreid en verbeterd
- SEPA mandaten zijn nu ook met de hand aan te maken
- PREMs kunnen nu voor de verschillende zorgsoorten verstuurd worden
- Relevante gebruikerslabels worden laten zien bij het online inplannen
- Afbeeldingen worden beter laten zien
- De Exact integratie ondersteund nu meerdere administraties
- Patiënten met actieve abonnementen kunnen niet meer worden verwijderd
- GDS verbeteringen doorgevoerd voor zorgverzekeraar CZ
- De autosave functie is verbeterd
- De intake flow is aangepast met een
draft
status - De pakketcodes van aanvullende verzekeringen vanuit de COV check worden nu opgeslagen
- Afspraken in het verleden worden na een migratie geblokkeerd
- Verbeteringen voor de datamigratie naar Flux
- Contactgegeven van patiënten en contactpersonen kunnen nu worden geselecteerd voor verschillende soorten emails
- Geslacht is aan de email template placeholders toegevoegd
- Shortcut om maximaal 12 gebruikers tegelijk in de agenda te selecteren
Bugs
- Fix van de online planner bij het navigeren van de kalender
- Technische fixes van de online planner
- Bug in de zorgdomein integratie opgelost
- Fix van uitgebreid zoeken in de agenda
- Fix waarbij de GDS UUID in sommige gevallen niet werd meegegeven
- Bug waarbij de modal niet werd uitgeklapt om de patient vanaf de agenda in te kunnen schrijven
- Bugfix waarbij de declaratiestatus niet op toegekend werd gezet
- Verschillende technische bugs zijn opgelost
- Fix waarbij in specifieke gevallen de COV check 'ALL CAPS' namen meegaf
- Bug bij de intake opgelost waardoor er geen conceptbehandeltraject en vragenlijstschema werd aangemaakt
- Bug met de hotkeys in de agenda opgelost
- Bug waarbij de verantwoordelijke gebruiker van een afspraak niet werd aangepast bij het wisselen van gebruikers
- Verbeteringen aan de Exact koppeling toegevoegd
- Fix van de afsprakengeschiedenis
- Verschillende visuele bugs zijn opgelost
- Bugfix voor een concept verzamelfactuur waarbij de initiële factuur op
void
is gezet - Fix van de modal
- Bug met de PDFs van de facturen naar patiënten opgelost
- Bug bij het aanpassen van automatisch gegenereerde facturen naar patiënten
- Fix van de placeholders van de template builder om emails zelf aan te passen