Met de introductie van de sectie Mijn patiënten op het overzicht dashboard heb je als zorgverlener nu direct inzicht in de patiënten waarbij jij als hoofdbehandelaar bent ingesteld. Deze lijst geeft je snel overzicht over jouw behandelverantwoordelijkheid, zonder dat je hoeft te zoeken tussen alle patiënten in de praktijk.
Dit maakt het eenvoudiger om:
je lopende trajecten te beheren
snel patiëntdossiers te openen
en beter regie te houden over je eigen planning en zorginhoud
Of je nu werkt in een grotere praktijk of zelfstandig, Mijn patiënten geeft je het overzicht die je als zorgverlener nodig hebt.
Daarnaast kun je vanaf nu gebruikerslabels koppelen aan afspraaktypes. Dit betekent dat bepaalde afspraaktypes alleen ingepland kunnen worden bij specifieke zorgverleners. Ideaal wanneer niet iedereen dezelfde specialisaties heeft – denk aan psychosomatische of sportfysiotherapie.
Zo plan je efficiënter en voorkom je misverstanden in de agenda.
Flux ondersteund nu de zorgsoort psychosomatische fysiotherapie
Gebruikerslabels kunnen nu aan afspraaktypes worden toegevoegd. Afspraaktypes kunnen voortaan specifiek gekoppeld worden aan bepaalde gebruikers. Hierdoor kun je efficiënter plannen en beperkingen per gebruiker beter beheren
Documenten kunnen nu aan de medische feed worden toegevoegd
De ATL vragenlijst is toegevoegd
De zorgsoort kan nu worden ingesteld op het behandeltraject
Consent voor marketingdoeleinden is toegevoegd
Patiënten kunnen nu hun geboortedatum, postcode en huisnummer meegeven in de onlineplanner om zichzelf in te kunnen schrijven
De volgorde van online in te plannen afspraaktypes is in te stellen
Behandelend zorgverlener is nu mee te geven in de recall
Preview van facturen naar patiënten
Een sectie 'Mijn patiënten' voor jouw patiënten waarbij je als zorgverlener als hoofdbehandelaar bent geselecteerd
Verbeterde waarschuwingen voor verschillende zorgsoorten
Een zorgverlener krijgt alleen nog waarschuwingen over de locaties en diagnosecodes te zien welke relevant zijn voor de zorgsoort van de zorgverlener
Gebruikerslabels kunnen nu aan afspraaktypes worden toegevoegd. Afspraaktypes kunnen voortaan specifiek gekoppeld worden aan bepaalde gebruikers. Hierdoor kun je efficiënter plannen en beperkingen per gebruiker beter beheren
De aanspraakdatum voor in de GDS kan nu met de hand worden ingesteld op het behandeltraject
De GDS UUID kan met de handen worden aangepast op het behandeltraject (!)
De PSK vragenlijst is verbeterd waardoor de patient deze zelf beter kan invullen
Dropdowns werken nu ook in modals
De verantwoordelijke gebruiker kan nu ook worden geselecteerd bij het aanmaken van de factuur
Extra beveiligingsmaatregelen zijn geïmplementeerd voor toegang
Het zoeken van patiënten is uitgebreid en verbeterd
SEPA mandaten zijn nu ook met de hand aan te maken
PREMs kunnen nu voor de verschillende zorgsoorten verstuurd worden
Relevante gebruikerslabels worden laten zien bij het online inplannen
Afbeeldingen worden beter laten zien
De Exact integratie ondersteund nu meerdere administraties
Patiënten met actieve abonnementen kunnen niet meer worden verwijderd
GDS verbeteringen doorgevoerd voor zorgverzekeraar CZ
De autosave functie is verbeterd
De intake flow is aangepast met een draft status
De pakketcodes van aanvullende verzekeringen vanuit de COV check worden nu opgeslagen
Afspraken in het verleden worden na een migratie geblokkeerd
Verbeteringen voor de datamigratie naar Flux
Contactgegeven van patiënten en contactpersonen kunnen nu worden geselecteerd voor verschillende soorten emails
Geslacht is aan de email template placeholders toegevoegd
Shortcut om maximaal 12 gebruikers tegelijk in de agenda te selecteren
Fix van de online planner bij het navigeren van de kalender
Technische fixes van de online planner
Fix van uitgebreid zoeken in de agenda
Fix waarbij de GDS UUID in sommige gevallen niet werd meegegeven
Bug waarbij de modal niet werd uitgeklapt om de patient vanaf de agenda in te kunnen schrijven
Bugfix waarbij de declaratiestatus niet op toegekend werd gezet
Verschillende technische bugs zijn opgelost
Bug bij de intake opgelost waardoor er geen conceptbehandeltraject en vragenlijstschema werd aangemaakt
Bug met de hotkeys in de agenda opgelost
Bug waarbij de verantwoordelijke gebruiker van een afspraak niet werd aangepast bij het wisselen van gebruikers
Verbeteringen aan de Exact koppeling toegevoegd
Fix van de afsprakengeschiedenis
Verschillende visuele bugs zijn opgelost
Bugfix voor een concept verzamelfactuur waarbij de initiële factuur op void is gezet
Fix van de modal
Bug met de PDFs van de facturen naar patiënten opgelost
Bug bij het aanpassen van automatisch gegenereerde facturen naar patiënten
Fix van de placeholders van de template builder om emails zelf aan te passen