Verbreed je praktijkaanbod met patiëntabonnementen. Bied eenvoudig terugkerende diensten aan je patiënten.
Met abonnementen automatiseer je facturering en betalingsverwerking voor doorlopende zorg, waaronder:
Maandelijkse facturering voor terugkerende diensten
Flexibele opties om abonnementen te starten, pauzeren of stopzetten
Geautomatiseerde betalingsverwerking voor probleemloze incasso
De mogelijkheid om tariefwijzigingen in te plannen
Aanpasbare e-mailsjablonen voor abonnementsfacturen
Met abonnementen maak je het makkelijk om je te focussen op wat écht belangrijk is: uitstekende zorg leveren, terwijl je administratie soepel blijft lopen.
PSK toegevoegd aan vragenlijsten voor patiënten
HIT-6 en CSI vragenlijsten toegevoegd aan vragenlijsten voor patiënten
Geavanceerde opties toegevoegd aan afspraaktypes voor online planning
Productcode toegevoegd aan de factuurtabellen
Extra ondersteuning toegevoegd voor verwijzingen naar logopedie
Wijzigen van het type intake eenvoudiger gemaakt
LDF data export verbeterd
Contrast van de agenda verhoogd
Foto’s maken en uploaden verbeterd
Vragenlijsten welke door patiënten zijn ingevuld worden nu ook naar het Nivel en de LDK verzonden
Verbeterde filtering voor periodes in declaraties
Diverse bugs in de importtooling opgelost
Bug opgelost met oude facturen
Bug opgelost in Twinfield-instellingen
Bug opgelost waarbij de factuurfilter actief bleef bij het wisselen van facturen
Bug opgelost met de datum op de factuur
Bug opgelost waarbij een creditfactuur de status van de debetfactuur overnam
Bug opgelost waarbij COV-controles te vaak werden uitgevoerd
Bug opgelost met geblokkeerde afspraken
Bug opgelost met de AGB-code van de declarant
Bug opgelost met de verwijzing op een declaratieregel
Bug opgelost waarbij een betaling voor een verzamelfactuur kon worden aangemaakt
Probleem opgelost waarbij niet meer dan 8 gebruikers konden worden geselecteerd in de agenda
Bug opgelost waarbij bullet points niet werden weergegeven in de medisch feed
Diverse technische bugs opgelost