Updates
Blijf op de hoogte van onze laatste wijzigingen en verbeteringen.
Omzetinzicht voor zorgverleners
Zorgverleners kunnen nu dieper inzicht krijgen in hun omzetstromen. De functie voor omzetinzichten biedt uitgebreide analyse tools en rapportage mogelijkheden, waarmee zorgverleners hun financiële prestaties beter kunnen begrijpen en optimaliseren.
Uitgebreid omzetdashboard
Het nieuwe dashboard biedt een overzicht van de totale omzet, opgesplitst naar belangrijke statistieken zoals type behandelingen, soort omzet, zorgverlener en tijdsperioden. Dit overzicht helpt zorgverleners snel hun financiële gezondheid te beoordelen en trends te identificeren.
Gedetailleerde financiële rapporten
Gebruikers kunnen gedetailleerde rapporten genereren die de omzet per dienst, zorgverlener en locatie belichten. Deze rapporten bieden gedetailleerde inzichten in welke diensten het meest winstgevend zijn, waardoor zorgverleners weloverwogen beslissingen kunnen nemen over het inzetten van capaciteit en dienstenaanbod.
Deze verbeteringen stellen zorgverleners in staat om hun omzetbronnen effectiever te begrijpen en te beheren.
Nieuwe functies en verbeteringen
- De unieke ID voor de zorgverzekeraar (UZOVI code) is toegevoegd aan de factuurregels in het gegevensoverzicht, waardoor duidelijke identificatie en het volgen van de verantwoordelijke verzekeraar voor elke factuur mogelijk is
- Factuurregels in claimbestanden worden nu correct gesorteerd op datum, waardoor de gegevens in de juiste chronologische volgorde worden weergegeven
- Een probleem met het aanmaken van dubbele afspraken bij het plannen via mobiel is opgelost, waardoor per actie slechts één afspraak wordt geboekt
- Een probleem dat verhinderde dat de subtabblad
bedrijfsfacturen
voor sommige gebruikers verscheen, is opgelost, waardoor alle gebruikers toegang hebben tot deze functie - De omzet specificatie kan nu direct worden bekeken zonder deze te hoeven downloaden, wat voor gemakkelijker en sneller toegang tot gedetailleerde financiële informatie zorgt
- Omzetspecificaties worden nu gesorteerd op de datum van behandeling
- Afspraak sorteren toegevoegd in export en afspraakstatus toegevoegd
- De afronding van no-show percentages is nauwkeuriger gemaakt. Gebruikers hebben nu een zeer nauwkeurig no-show percentage
- De afspraakopmaak is aangepast om locaties te ondersteunen
- Instellingen en filters in de data explorer zijn nu alfabetisch geordend, waardoor het gemakkelijker is om de gewenste opties te vinden en te selecteren.
Oplossingen
- Een probleem waarbij de verkeerde locatie werd weergegeven voor de eerst aangeklikte afspraak is opgelost, zodat de juiste locatie onmiddellijk na selectie wordt getoond
- Een probleem met het Vektis-certificaatpad is opgelost, wat zorgt voor de juiste toegang en functionaliteit voor AGB code gebruik
- De functie voor omzetraming is hersteld zodat de juiste waarden worden weergegeven, wat zorgt voor accurate financiële projecties
- Een probleem waarbij afspraken tijdsloten soms inconsistent werkten bij de eerste selectie is opgelost
- Een probleem met de GGN integratie met betrekking tot certificaat en naleving van gerelateerde operaties is opgelost. De incassostroom voldoet nu standaard aan de Nederlandse wet- en regelgeving
- Tooltips voor modals zijn hersteld, zodat ze correct worden weergegeven en de beoogde begeleiding of informatie bieden
- Een bug met betrekking tot de timing van evenementen is opgelost, zodat evenement tijden correct worden weergegeven en afgehandeld