Updates
Blijf op de hoogte van onze laatste wijzigingen en verbeteringen.
Betalingsherinneringen en incasso
Met ons verbeterde betalingssysteem kan je nu een incassoproces starten voor nog niet-betalende debiteuren. Hoewel het nooit ideaal is om tot dit punt te komen, hebben we het proces zo eenvoudig mogelijk gemaakt, waardoor je betalingsherinneringen tot incasso’s soepel en efficiënt kunt afhandelen.
Deze update legt de nadruk op automatisering, integratie en efficiëntie om de laatste stap van het betalingsproces te stroomlijnen, wat leidt tot snellere afwikkeling en verbeterd kasbeheer.
Integratie met GGN
Beheer incasso’s naadloos met de integratie van GGN, een toonaangevend incassobureau in de Nederlandse gezondheidszorg en zorgverzekeringen. Deze integratie zorgt voor soepele gegevensuitwisseling en automatiseert het incassoproces.
Geautomatiseerde betalingsherinneringen & administratiekosten
Betalingsherinneringen worden nu automatisch verzonden, waardoor de handmatige werkdruk vermindert. Daarnaast kunnen administratiekosten automatisch worden toegepast bij de tweede herinnering, wat tijdige betalingen stimuleert. Wij nemen hierbij wel de regels van de Nederlandse overheid over incasso’s in acht door een standaard configuratie aan te bieden die geheel binnen de regels vallen.
Aanpasbare e-mailsjablonen
Maak gebruik van nieuwe, aanpasbare e-mailsjablonen voor betalingsherinneringen, zodat de communicatie naar de debiteur consistent blijft. We hebben ook een snelheidsbeperking geïmplementeerd om de frequentie van verzonden e-mails te controleren en te voorkomen dat ontvangers worden overspoeld met e-mails.
Indien gebruik wordt gemaakt van een van de 2-way synchronisatie boekhoudkoppelingen, zorgt het bijwerken van de boekhouding ervoor dat er automatisch geen herinneringen meer worden verstuurd als de factuur in de tussentijd is betaald.
Batchverwerking & verbeterde organisatie
Stuur betalingsherinneringen in batches voor efficiënte verwerking van meerdere accounts. Labels zijn opnieuw geïntroduceerd in herinneringslijsten voor betere organisatie, waardoor het eenvoudiger wordt om openstaande betalingen bij te houden en te beheren.
Automatische verrekening
Het systeem verrekent nu automatisch tegoeden en schulden, waardoor accountafstemming wordt vereenvoudigd en nauwkeurige saldi worden gegarandeerd.
Dit is een integratie in samenwerking met GGN, een incassobedrijf. U heeft een aparte overeenkomst nodig met de GGN om deze integratie te gebruiken.
Bekijk de regels van de Nederlandse overheid over incasso’s.